Figyelmeztetés

Kedves Látogató!

Rendszerünk úgy érzékeli, hogy az Ön számítógépén AdBlock, vagy hasonló hirdetésszűrő rendszer működik. Kérjük, hogy a maximális felhasználói élmény érdekében az Invitel felületein történő böngészés ideje alatt kapcsolja ki ezt az alkalmazást, vagy engedélyezze az oldalon megjelenő tartalmakat.


figyelem

TECHNIKAI OKOK MIATT ZÁRVATARTÁS

Tisztelt Előfizetőink!
 
Ezúton értesítjük Önöket, hogy Hódmezővásárhelyen az Invitel Pont 2020. április 2-án és 3-án, valamint 6-án zárva tart.
A legközelebbi Invitel Pontjaink: 6722 Szeged, Guttenberg u 14. és 6600 Szentes, Kossuth Lajos u. 3.

Türelmüket és megértésüket előre is köszönjük! 

figyelem

A DIGI nyilatkozata az NMHH 5G árverési eljárás eredményéről

A DIGI Csoport nyilatkozata a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH vagy Hatóság) döntéséről az 5G bevezetését támogató és további vezeték nélküli szélessávú szolgáltatásokhoz kapcsolódó frekvenciahasználati jogosultságok tárgyában kiírt árverési eljáráseredményéről.

A DIGI Communications NV, utalva a Hatóság március 26-án tett bejelentésére közli, hogy tisztességtelennek tartja, és vitatja a Hatóság döntését az 5G frekvenciák-árverési eljárásának gyorsított lebonyolításáról, amellyel figyelmen kívül hagyta a DIGI Communications NV árverési eljárásban való részvételét elutasító 2019. szeptemberi döntéssel szemben előterjesztett jogorvoslati kérelmét. 

"Nagyon csalódottak vagyunk, hogy a Hatóság úgy döntött, hogy végigviszi ezt a vitatható árverési eljárást. A DIGI Csoport a bíróságon kezdeményezte az eljárás felfüggesztését a bíróság jogerős döntésének meghozataláig, és e kérelemről a mai napig nem született végleges döntés. Álláspontunk szerint a Hatóság jogorvoslati kérelmünket figyelmen kívül hagyó eljárása nem egyeztethető össze azon küldetésével, hogy biztosítsa a hatékony verseny feltételeit a távközlési piacon, amely végső soron a fogyasztók és felhasználók érdekeit szolgálná"- mondta Serghei Bulgac, a DIGI Communications NV vezérigazgatója.

A DIGI Csoport úgy véli, hogy a verseny korlátozása, és a negyedik mobilszolgáltatónak a frekvenciaspektrumokhoz való hozzáférésének megakadályozása révén a Hatóság drasztikusan rontja a magyar fogyasztók esélyeit arra, hogy versenyképes áron vehessenek igénybe alapvető szolgáltatásokat. Az Európai Bizottság által az EU-országokban alkalmazott mobil internet tarifákról 2019-ben közölt tanulmány szerint Magyarország azon országok közé tartozik, amelyekben a mobil adatszolgáltatáshoz való hozzáférés a legdrágább Európában*. A magyar fogyasztók sokkal magasabb díjakat fizetnek, mint a fejlett piacokon, például Ausztriában, Németországban, az Egyesült Királyságban vagy Franciaországban. Nem túlzás kijelenteni, hogy ezzel a döntéssel a Hatóság az utóbbi években követett stratégia folytatása mellett döntött, amellyel megakadályozzák az új versenytársak megjelenését a hang- és mobil adatátviteli szolgáltatások piacán. Ennek eredményeképpen az elkövetkező 15 évben sajnos továbbra is a magyar állampolgárok fizethetik majd a legmagasabb árakat Európában az alapvető mobilkommunikációs szolgáltatásokért.

A hatékony verseny hiányának és a magas fogyasztói áraknak köszönhetően az elmúlt években Magyarország az utolsó helyre került Európában a mobil internet-szolgáltatások elterjedtsége tekintetében**, és ezen a téren sajnos a jövőben sem várható változás. A közelmúltban tapasztalhattuk, hogy mennyire fontosak a modern kommunikáció eszközei, és hogy ezek a szolgáltatások miként segítenek kapcsolatot tartani a szeretteinkkel. Megdöbbentő azonban azt látni, hogy a fogyasztóknak csak 60%-a fér hozzá mobil internethez Magyarországon***. Tekintettel arra, hogy a lakosság 40%-a nem tudja megfizetni a jelenleg használatban lévő 2G / 3G / 4G frekvenciaspektrumokon nyújtott mobil internet szolgáltatásokat sem, érthetetlen számunkra, hogy miért döntött úgy a Hatóság, hogy kizár egy új szolgáltatót, majd jogorvoslati kérelmének elbírálását sem kivárva, a fogyasztói érdekeket figyelmen kívül hagyva egy gyorsított eljárásban oszt el új frekvenciasávokat a következő 15 évre az 5G spektrumokban.
Tekintettel az Európában jelenleg kialakult helyzetre, amikor az elektronikus hírközlési szolgáltatások a lakosság számos csoportjának létfontosságúvá váltak, és a fogyasztóknak könnyű és megfizethető hozzáférésre van szükségük ezekhez a szolgáltatásokhoz, a Hatóság döntése az eljárás gyorsított lebonyolításáról ellentétes a közérdekkel.

Ebben a helyzetben társaságunk még a korábbiaknál is eltökéltebb abban, hogy folytassa a jogi eljárást, amelyben az aukcióról történt tisztességtelen kizárását vitatja mind a fogyasztók, mind a piac érdekében, hiszen mindenkinek jogos elvárása, hogy megfizethető mobilkommunikációs szolgáltatásokhoz férhessen hozzá.

A nehézségek, amelyeket ki kell állnunk, és amelyekkel várhatóan a jövőben is szembesülnünk kell majd, nem akadályozzák meg társaságunkat a mobilszolgáltatások továbbfejlesztésében, ügyfeleinknek pedig garantáljuk, hogy mindig hűek maradunk az elveinkhez.

A fentiek alapján, figyelembe véve a tisztességes, átlátható, a törvény és a fogyasztói érdekek tiszteletben tartása mellett zajló frekvenciaértékesítéshez fűződő közérdeket, a DIGI Csoport ezúton is felkéri a Hatóságot, hogy vonja vissza az árverési eljárás március 26-án bejelentett eredményét, és olyan módon folytassa le az eljárást, amellyel megvalósítja a feladatkörét, mint független piaci szabályozó szerv.

A Digi Communications N.V.-ről

A Digi Communications N.V. az elektronikus hírközlési szolgáltató, az RCS & RDS anyavállalata, az internet piac, a fizetős tv és a konvergáló szolgáltatások vezetője Romániában, mely Magyarországon, Spanyolországban és Olaszországban is tevékenységeket folytat. A több mint 27 évvel ezelőtt alapított társaság szinte teljes egészében a régió legmodernebb (legkorszerűbb) és legszélesebb körű optikai szálhálózatával rendelkezik, elérve 8,2 millió otthont Romániában és Magyarországon (2019. szeptember).

A Digi a legolcsóbb elektronikus hírközlési szolgáltatásokat hozza piacra, mind a vezetékes, mind a mobilkommunikáció területén. Az idő múlásával ez a versenyelőny több millió vásárló előnyére vált, akik így gyorsabb és olcsóbb hozzáférést kaptak kiváló minőségű szolgáltatásokhoz. Romániában a Digi csoport a helyi üzleti környezetben jelenleg a legnagyobb magánmunkáltató, körülbelül 13 000 alkalmazottal (16 500 minden piacon, ahol működik).

A Digi csoport multimédiás tartalma a következő TV-csatornákból áll: Digi4K, az első ULTRA HD minőségben sugárzott televízió Romániában, Digi 24, DigiSport 1, 2, 3, 4 Film Now (fizetős televízió), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel és Hit Music Channel; valamint a következő rádióállomásokból: Digi FM, ProFM, Dance FM, Chill FM; és a DigiOnline égisze alatt összegyűlt online kommunikációs platformokból.

DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. a DIGI Communication N. V. magyar leányvállalata mely saját mobiltelefon szolgáltatását 2019 májusában indította el. A mobilkommunikáció elérhető azokon a területeken, ahol a lefedettség előrehaladott állapotban van, a lefedettségi térkép pedig a digi.hu oldalon tekinthető meg.

A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. az egyik kiemelkedő vezető szolgáltató Magyarországon, vezető szerepet tölt be a kábeltelevíziós szolgáltatások szegmensében (30%-os piaci részesedéssel), a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerint is (NMHH, november 2019). A szolgáltató 1998 óta van jelen Magyarországon, szerteágazó szolgáltatási portfólióval, ez magába foglalja a vezetékes szolgáltatásokat (kábeltelevízió, vezetékes internetszolgáltatás, vezetékes telefonszolgáltatás), valamint a mobilszolgáltatásokat is (mobiltelefon és mobilinternet), és nem utolsó sorban a műholdas szolgáltatást is (közvetlenül az otthonokba -DTH).
 
  https://www.ksh.hu/docs/eng/xstadat/xstadat_infra/e_onp008a.html 


figyelem

Gyors elektronikus számlabefizetés!

Tisztelt Előfizetőink!

Az Invitel elkötelezett az ügyfeleinek védelmére és törekszik arra, hogy minimalizálja a fertőzésveszéllyel járó ügyfélérintkezéseket a koronavírus miatt kialakult válsághelyzetben. 

Ezért szeretnénk felajánlani egy 200 Ft-os jóváírást minden olyan Előfizetőnk számára, akik ebben az időszakban elektronikus díjfizetési módot választottak! A kedvezményt a soron következő számlában már érvényesítjük! Az ügyfélkapu regisztráció nem feltétele a díjfizetésnek! 
   
Online fizetéshez az útmutatónkat ITT találja. 

figyelem

Invitel Pontok nyitvatartása

Tisztelt Előfizetőink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a kormány által hozott rendeletek betartása érinti az Invitel Pontjaink nyitva tartását is. Emiatt minden ügyfélszolgálati irodánk 2020.03.17-től 15 óráig tart nyitva!

A nyitvatartási időszakban pedig figyelembe vesszük és előtérbe helyezzük az Önök és az irodákban dolgozó kollégák egészségvédelmét!

A fenti időszak alatt és azon túl a 1443-as telefonszámunkon, illetve a 1445-ös hibabejelentő vonalunkon keresztül állunk az Előfizetőink rendelkezésére!

Megértésüket köszönjük!

  • Ingyenes gyermekvédelmi szűrőszoftver

    Ingyenes gyermekvédelmi szűrőszoftver

  • Gyermekvédelmi szűrőszoftver

    Óvja meg gyermekeit az interneten! Töltse le díjmentesen a Norton Family szűrőszoftvert.
    Részletek
  • Elektronikus számlakezelés

    Elektronikus számlakezelés

  • E-számla

    Fizesse számláit a Díjneten keresztül, hogy időt és pénzt takarítson meg!
    Részletek
  • Digitális Jólét Alapcsomag

    Digitális Jólét Alapcsomag

  • Ha önálló internetre van szükséged, válaszd a Digitális Jólét Alapcsomagot! Részletek

NetBarát blogajánló

Idén húsz éves a Wi-Fi: de pontosan mi is az?

Szinte hihetetlen, de 1999-ben indult útjára, az azóta szinte minden háztartásban elterjedt Wi-Fi, amely vezeték nélkül biztosítja internetelérésünket és ami nélkül...

Megnézem

Roamingról, érthetően!

A telekommunikáció világában számos olyan kifejezés található, melyeket gyakran használunk, mégsem vagyunk mindig tisztában azok pontos jelentésével: ilyen például...

Megnézem

A jövő telefonja: VoLTE és VoWiFi

A DIGIMobil indulása óta Ti is többször találkozhattatok a VoLTE és VoWiFi kifejezésekkel, hiszen ez a két technológia aktívan hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltatás...

Megnézem

Neked mennyit ér gyermeked védelme? Beszéljünk a gyerekzárról!

Neked mennyit ér gyermeked védelme? Beszéljünk a gyerekzárról!

Megnézem

Google a barátod: Hogyan használd a népszerű keresőt?

A Google kereső ma már olyan alapszinten épült bele az emberek mindennapjaiba, mint ahogy régen zsigerből csaptak fel egy lexikont vagy kérdezték valamelyik okosabb...

Megnézem
Várakozás a rendszerre

Kérem, várjon!